matrix ແບ່ງຜະລິດຕະພັນອອກເປັນສີ່. quadrants ໂດຍອີງໃສ່ອັດຕາການເຕີບໂຕຂອງຕະຫຼາດແລະສ່ວນແບ່ງຕະຫຼາດທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ. ເພື່ອຄິດໄລ່ອັນສຸດທ້າຍ, ທ່ານຈໍາເປັນຕ້ອງເຮັດການວິເຄາະດ້ານການແຂ່ງຂັນຂອງຜູ້ເຂົ້າຮ່ວມອຸດສາຫະກໍາທັງຫມົດແລະຊອກຫາອັດຕາສ່ວນຂອງການຂາຍຂອງທ່ານເອງກັບການຂາຍຂອງຄູ່ແຂ່ງທີ່ເຂັ້ມແຂງທີ່ສຸດຫຼືສາມຢ່າງຂອງທ່ານ. ສີ່ສີ່ຫລ່ຽມແມ່ນຜະລິດຕະພັນແບ່ງອອກເປັນ: ດາວ - ຜະລິດຕະພັນເຫຼົ່ານີ້ມັກຈະຕ້ອງການ. ການລົງທຶນທີ່ສໍາຄັນເພື່ອຮັກສາຕໍາແຫນ່ງຂອງພວກເຂົາໃນຕະຫຼາດ. ການປັບລະຫັດແລະໂຄງສ້າງຂອງຊັບພະຍາ ລາຍຊື່ອີເມວ B2B ກອນຕາມຄວາມຕ້ອງການຂອງລະບົບຄົ້ນຫາ, ການປັບປຸງການດັດສະນີແລະການປຸງແຕ່ງຫນ້າ; ການເພີ່ມປະສິດທິພາບເນື້ອຫາ - ການສ້າງບົດເລື່ອງແລະເນື້ອຫາອື່ນໆໂດຍໃຊ້ຄໍາຖາມຄົ້ນຫາທີ່ນິຍົມ (ຄໍາສໍາຄັນ), ການວາງ. ພວກມັນຢູ່ໃນຫນ້າທີ່ເຫມາະສົມຂອງເວັບໄຊທ໌; ການສົ່ງເສີມການເຊື່ອມໂຍງ - ການໄດ້ຮັບການເຊື່ອມຕໍ່ພາຍນອກທີ່ມີຄຸນນະພາບສູງກັບແຫຼ່ງເວັບຈາກເວັບໄຊທ໌ຫົວຂໍ້ເພື່ອເພີ່ມຄວາມໄວ້ວາງໃຈໃນສ່ວນຂອງເຄື່ອງຈັກຊອກຫາ; ການເພີ່ມປະສິດທິພາບການນໍາໃຊ້ - ເພີ່ມຄວາມສະດວກຂອງເວັບໄຊທ໌ສໍາລັບຜູ້ໃຊ້, ການປັບປຸງປັດໃຈພຶດຕິກໍາ.
ມັນບໍ່ສາມາດເວົ້າໄດ້ວ່າ pr ແມ່ນ irreplaceable ໃນການສົ່ງເສີມການສະລັບສັບຊ້ອນ. ມັນຂ້ອນຂ້າງເປັນໄປໄດ້ທີ່ຈະເຮັດໂດຍບໍ່ມີມັນ. ແຕ່ຖ້າຊື່ສຽງແມ່ນມີຄວາມສໍາຄັນພື້ນຖານ, ມັນກໍ່ຄຸ້ມຄ່າທີ່ຈະເພີ່ມເຄື່ອງມືນີ້ເຂົ້າໃນຍຸດທະສາດການສົ່ງເສີມໃນເຄືອຂ່າຍສັງຄົມ - smmpromotion ໃນເຄືອຂ່າຍສັງຄົມແມ່ນຈໍາເປັນເພື່ອເຮັດວຽກກ່ຽວກັບຮູບພາບຂອງເວັບໄຊທ໌, ສ້າງຄວາມສັດຊື່ແລະຄວາມໄວ້ວາງໃຈຂອງຜູ້ຊົມຕໍ່ຍີ່ຫໍ້. . ມັນອະນຸຍາດໃຫ້ສ້າງການສື່ສານກັບລູກຄ້າທີ່ມີທ່າແຮງ, ເຂົ້າໃຈຄວາມເຈັບປວດແລະຄວາມຕ້ອງການຂອງພວກເຂົາເພື່ອສະເຫນີການແກ້ໄຂບັນຫາໂດຍຜ່ານຜະລິດຕະພັນຂອງທ່ານ. Smm ເຫມາະຢ່າງສົມບູນເຂົ້າໄປໃນຍຸດທະສາດການສົ່ງເສີມທີ່ຊັບຊ້ອນ. ຂໍ້ໄດ້ປຽບຂອງເຄື່ອງມື: ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຕ່ໍາແລະຄ່າໃຊ້ຈ່າຍແຮງງານ; ການປະຕິເສດຕໍາ່ສຸດທີ່ຈາກຜູ້ໃຊ້. ມັນຍັງເປັນມູນຄ່າທີ່ສັງເກດວ່າການເກັບກໍາຂໍ້ສະເຫນີແນະທີ່ສະດວກສະບາຍ.
|